Wii U download software
In Stealth Inc 2, play the role of a clone and escape a sinister and high-tech testing facility. Stealth Inc 2 tests both your brain and your reflexes over 60 varied levels linked together in a sprawling overworld. Dodge traps and enemies, hide in the shadows to avoid being detected and use a range of gadgets as you attempt your grand escape.
Lone Survivor: The Director's Cut is a new kind of adventure where you choose how to survive. Sneak through without firing a single shot, or take down everything in your path. Eat and sleep well, or self-medicate to keep going. Search for survivors, or try to escape the city alone. Look after your mental health, or descend into madness. Lone Survivor is a game where your choices genuinely matter.