Meet up with your favourite Animal Crossing friends and design the homes of their dreams in Animal Crossing: Happy Home Designer, coming exclusively to Nintendo 3DS family systems on October 2nd. Learn all about the different design possibilities and start thinking up some ideas of your own with our all-new Animal Crossing: Happy Home Designer official website!
Join Nook’s Homes as a new employee and design happy homes for everybody! Listen to what each animal wants, then pick a plot of land and get decorating. As well as fixing up interiors, from the furnishings and floor to the ceiling and walls, you can also head outside to landscape glorious gardens and customise the look of the house itself. Plus, the ever-friendly Isabelle needs your help to develop the town – design schools, shops and other town facilities to build up a lively town square!
Find out more about each area of design, using amiibo to enhance your experience, how to share your favourite projects and moments with the world, plus the different purchase options on offer, at our official Animal Crossing: Happy Home Designer website!