Poochy & Yoshi’s Woolly World is a dyed-in-the-wool platformer that’s bursting with colour and texture, coming to Nintendo 3DS family systems on February 3rd 2017. With every level from Yoshi's Woolly World on Wii U, extra stages starring Poochy, plus the ability to design and share your own Yoshi patterns via StreetPass, there's plenty to do in this endearing adventure! Read all about it at our official Poochy & Yoshi's Woolly World website.
Trouble is looming on Craft Island! On their island paradise, located in the middle of Handmade Ocean, the Yoshi clan is enjoying yet another day of relaxation and fun…until that naughty knitwit Kamek shows up on the scene! See what's going on and meet some of the characters in the Story section!
Explore a material world with Yoshi and Yoshi's adorable friend Poochy! Swallow enemies, untie knots or hit Yarn Baskets to get Yarn Balls, then hurl them at enemies and switches to move forward, or even to knit in new platforms. Find out what else is in store in the Gameplay section! Don't forget, secrets are hidden everywhere, so keep a beady eye open to track down all kinds of collectibles!
Want to see more of Poochy and Yoshi? See them going about their daily lives in a series of 30 included animated shorts, developed in collaboration with the stop motion animation studio Dwarf! Get more info in the Videos section.
Find out about all of this, and more, at our official Poochy & Yoshi's Woolly World website!