Mysterious new fighter Dr. Coyle joins ARMS!
She's the director of ARMS Laboratories, and a certified genius. Fascinated with ARMS since she was a young girl, Dr. Coyle decided early on to devote her entire life to ARMS research. Her plans for this research are not necessarily nefarious... She simply wants to be the most powerful ARMS fighter of all time...even if that means subjecting herself to her own experiments. But all her pain and hard work will be worth it if she wins the ARMS Grand Prix!
Dr. Coyle's top-secret research facility at ARMS Laboratories. The conveyor belt that winds through the room – the one transporting all those unsettling test tubes – was installed to intentionally disturb visitors. Beyond the central fighting area, the doctor's many scientific awards and pet projects line the walls.