Fix up or throw down with a duo of new demos on Nintendo 3DS family systems!
You’ll also get a taste of what it’s like to run your own upmarket boutique when the game launches on November 24th!
In this free demo, dive straight into the melee mayhem of Battle Arena and Apple Scramble, and unlock the frantic challenges of Crazy Theater!
Demo players who purchase the full game and transfer their save data across will unlock Meta Knight as a playable character, usually only unlocked after reaching the final league in the single-player Story Mode.
Find out who’s the toughest Kirby of them all when Kirby Battle Royale releases on November 3rd.
Looking for more free demos? Click here to see all Nintendo 3DS games with demos available!