Kirby Battle Royale
It’s every Kirby for himself in Kirby Battle Royale, a chaotic arena-based 3D fighting game for Nintendo 3DS family systems. Compete in a series of hectic multiplayer scuffles for up to four players and master a variety of unique Copy Abilities in a bid to come out on top!
Kirby’s been invited to enter Dedede’s Cake Royale tournament to win the cake of his dreams. Work your way up the ranks as you challenge increasingly difficult opponents in Story Mode or enjoy a variety of frantic contests for up to four players via Local Play, online* or Download Play**.
Ready to prove you’re the best Kirby there is? Show off your skills in 10 epic types of battle! Scramble for apples, protect your flag, and knock out the opposition in a collection of crazy solo and team-based matches.
Mix up your strategy by choosing from a wide range of Copy Abilities! Go for brute force and slug it out with the Hammer ability, or focus on speedy attacks and run rings around your opponents with the Ninja ability. You’ll need to adapt to the situation and your foes if you want to emerge victorious.
Could you be the last Kirby standing? Step into the arena and become king of the ring in Kirby Battle Royale, only on Nintendo 3DS systems.
You can even transfer your demo data to the full version of Kirby Battle Royale to unlock Meta Knight as a playable character!
Looking for more games starring the loveable pink puffball? Find out more about the Kirby series at our Kirby hub!
Whether you’re after some frantic fights with friends, the top ranking spot online or the cake of Kirby’s dreams, there are lots of different ways to settle the score!
Enter Dedede’s Cake Royale and take on countless colourful Kirby in arena-based 3D battles! Fight your way to the top of the tournament rankings to win the cake of Kirby’s dreams, and become the last Kirby standing.
Compete in regional online** Ranked Matches to prove you’re the one Kirby to rule them all! In this mode, you’ll earn Battle Points that will increase your level with every hard-fought victory, so give it your best.