Aspiring aces can take to the court as Mario, Peach, Yoshi or Bowser to face off against other tennis hopefuls in tricked-out online tournament matches**, or sharpen their skills by practising against the computer.
The tournament runs right through until 00:59 SAST on Monday, June 4th, so a whole weekend of tennis action awaits. You’ll even unlock a special outfit for Mario to use in the full game as a reward for participating****.