Sports Story, Axiom Verge 2 and more revealed in the latest Indie World showcase!
Watch the latest Indie World showcase above and to see what upcoming indie games are heading to Nintendo Switch! From the athletic action of Sports Story and the crime-solving puzzle capers of Murder by Numbers to the surprise reveal of Axiom Verge 2, there are already plenty of new titles to look forward throughout 2020 – and some you can play right now!