New Nintendo Direct presentation airs this Thursday at midnight SAST
Tune in this Thursday, 14th February at midnight SAST for a new Nintendo Direct presentation, lasting approximately 35 minutes, featuring upcoming Nintendo Switch titles, including new details on Fire Emblem: Three Houses.
To tune in, check out the Nintendo Direct website, the Nintendo UK YouTube channel or the Nintendo Switch UK Facebook page, where the broadcast will be streamed.