Games featuring Luigi
Luigi may be a bit more cowardly than his brother, but make no mistake – beneath that emerald green shirt beats the heart of a hero!
From capturing spooky ghosts in the Luigi’s Mansion series to staring down his fellow racers in Mario Kart 8 Deluxe, Luigi is happy to join Mario on his adventures – and star in his own ones too!