Connecting using AOSS
Note: Using AOSS may cause your access point settings to change. If your computer is connected to the access point without using AOSS, it may no longer be able to connect after using AOSS. Establishing a connection using an access point found through a search will not change any of the access point’s settings.
Follow the steps described in the step-by-step instructions above and tap Manual Setup. Then follow the steps below.
Note: If you have tried and failed several times to set up a connection using AOSS, wait approximately 5 minutes before trying again.