Connecting using WPS
Follow the steps described in the step-by-step description above and tap Manual Setup. Then follow the steps below.
A PIN will be displayed on the Touch Screen. Enter the code into the access point settings, then touch NEXT. After configuring the access point, touch NEXT on the Touch Screen of your Nintendo 3DS system.