What is the best distance and angle to see 3D images on my Nintendo 3DS?
Although there are individual differences, 3D images will be displayed best when the distance between your eyes and the screen is between 25 and 35 cm, and when looking straight at the screen.
You can also adjust the 3D depth slider to adjust the strength of the 3D effect to your liking.