How to Sign In After the Discontinuation of This Option
If you do not have access to your registered email address, you cannot change the email address yourself. Please contact our Customer Support.
Is it still possible to receive Nintendo Switch friend suggestions for people I know on Facebook and X (formerly Twitter)?
As of 11 June 2024, this feature has been discontinued. You can continue to use the friend suggestions feature for smart devices, Nintendo 3DS and Wii U.
Is it still possible to post screenshots and videos to Facebook and Twitter from my Nintendo Switch console?
You can still post media from your Nintendo Switch console’s album by signing in to Facebook on your console after selecting Post.
As of 11 June 2024, the ability to post media to X (formerly Twitter) has been discontinued.