How to Update Nintendo Switch Sports
2. From the HOME Menu, highlight the icon for the software you wish to update without actually starting the software.
Note: For some players, the order of items in the “Accessories (head)” sections under "Customize" will be different from the order before the update. This will not affect gameplay.