The information in this article can help you if you attempt to use local communication and the error code 2203-0025 is displayed.
Important: Ensure that the Joy-Con controllers are attached to the console while troubleshooting network issues to avoid interference.
If the issue persists, the console unable to connect to local communication will need to be repaired. If you are unable to determine which console is the one failing, all affected consoles will need to be sent in for repair.