Coloring Book: Silly Animals - 29 new drawings
Coloring Book Silly Animals DLC gives you the opportunity to meet with various clumsy wild life animals. Paint them as you wish and discover how colorful and funny they are.
Living in a natural habit they just enjoy their lives as it should be. Make their world even more vivid with the force of your imagination. Get access to 29 new pictures and cooperate with fishing ducks, pirate parrot, driving turtles, singing cats and many more. Don’t forget to get an audience with a lion king – he needs you to draw his surroundings.