Accessory "25 Glasses"
Een set speciale brillen voor Sophie, Plachta, Ramizel, Alette, Olias en Diebold om de 25e verjaardag van de Atelier-serie te vieren.
Opmerking: accessoires kunnen worden omgewisseld in de 'Changing Room' via het bureau in het atelier.