Elk verhaal heeft twee kanten. Terwijl de aces van de Luftwaffe hun aanval beginnen op het vasteland van de VS, heb jij de leiding gekregen over een bont squadron van Duitse elite piloten met hun eigen geheime missie. Doe mee met een episch luchtavontuur van intriges en bedrog vanuit een geheime basis in de Bermudadriehoek en begin een nieuw hoofdstuk in de geschiedenis. Een hoofdstuk dat best wel eens het laatste hoofstuk zou kunnen zijn voor wat bekend staat als de Verenigde Staten van Amerika...
ACES OF THE LUFTWAFFE SQUADRON - NEBELGESCHWADER is een DLC-campagne vol met actie en een volledig gesproken verhaallijn. Ervaar 25 nieuwe niveaus, versla golven aan vijanden en bindt de strijd aan met 6 gloednieuwe epische eindbazen. Upgrade elk van de unieke karakters in je squadron met hehulp van hun persoonlijke vaardigheidsboom als je sterker wordt, maar ga niet alleen de oorlog in. Ervaar de spannende verhaallijn met maximaal 3 vrienden in een episch lokaal coöpgevecht tot maximaal 4 spelers. Kun je de uitdaging aan?