Elk einde is een nieuw begin! Toen Europa leek te zijn bevrijd, greep een geheim Duits commando genaamd The Aces of the Luftwaffe zijn kans om terug te slaan en de VS binnen te vallen! Het is jouw plicht om de vrede en vrijheid te herstellen door aan boord van dodelijke vliegtuigen te klimmen en in bombastische luchtgevechten tegen angstaanjagende oorlogsmachines te strijden! Beleef een episch avontuur en overleef de kogelregen boven Amerikaanse kusten en steden! Voer het bevel over je piloten en vecht als een team met je eskader!
Aces of the Luftwaffe - Squadron is een intense, verticaal scrollende shoot ‘em up met een fascinerend en volledig ingesproken verhaal. Ontwijk kogels, verzamel sterke power-ups en ga verstandig om met speciale vaardigheden terwijl je een constante stroom vijanden verslaat.
Geef elk lid van je eskader een upgrade via een persoonlijke skill tree terwijl jij je vliegkunsten bijschaaft. Ga niet in je eentje de strijd aan! Je kunt het tegen de Aces opnemen met maximaal drie vrienden in een episch lokaal coöp-gevecht voor vier spelers. Ben jij goed genoeg?