Airplane Flight Simulator DLC - Military Cargo Transport Plane A26-Commuter
Neem het roer over van het veelzijdige vliegtuig A26-Commuter in deze DLC-uitbreiding voor Airplane Flight Simulator. Geef een frisse kijk op je uitdagende missies met deze unieke machine en ervaar de realistische vliegmechanica en meeslepende omgevingen van Airplane Flight Simulator.