Amazon Typhoon
Op een voertuig gemonteerd wapen dat op een type S-E-bevestiging (Special Equipment) kan worden geïnstalleerd. Een krachtig speciaal wapen dat op vlammen gebaseerde schade kan toebrengen, bijzonder zeldzaam en waardevol in de beginfase van het spel”