Verken een uitgestrekte woestenij
Bewapen een verscheidenheid aan voertuigen van tanks tot buggy's en bestrijd een aanval van vijanden in hoog oplopende turn-based gevechten. Upgrade je arsenaal met opvallende wapens en gadgets om de overwinning te verzekeren tegen steeds dodelijkere bedreigingen.
De beste vriend van de mens is terug en klaar om het tegen elke vijand op te nemen. Ontdek deze bijzondere metgezel en zwerf nooit meer alleen rond. Vind overal in de woestenij verborgen hondensnoepjes om van Pochi de beste blaffer te maken.