Beasts & Exploration
De 'Beasts & Exploration' DLC voor Battle Brothers breidt het spel uit met een grotere wereld, vol met unieke verborgen locaties die nieuwe mogelijkheden en beloningen met zich meebrengen voor de dappere ontdekkingsreiziger, en ook nieuwe beesten die los rondlopen in de wildernis. Vervaardig je eigen uitrusting uit trofeeën die je verzamelt, personaliseer je uitrusting met een nieuw systeem voor toevoegingen aan je harnas, en ga op ontdekking en jaag op beesten voor een beloning!