Het eerste hoofdstuk in de FUTURE SAGA-serie verhaalt van een ongekende verandering in de geschiedenis!
Deze DLC zit boordevol content waarmee je nog meer van DRAGON BALL XENOVERSE 2 kunt genieten, met extra missies waarbij personages in nieuwe vormen ook actief zijn, nieuwe parallelle missies, extra moves, kostuums en meer.