DRAGON BALL XENOVERSE 2 for Nintendo Switch
DRAGON BALL XENOVERSE 2 breidt het populaire DRAGON BALL XENOVERSE uit met verbeterde graphics die je nog verder meeslepen in de grootste en meest gedetailleerde Dragon Ball-wereld ooit.
DRAGON BALL XENOVERSE 2 voor de Nintendo Switch heeft mogelijkheden die specifiek voor de Nintendo Switch zijn en biedt een nieuwe manier om samen met je vrienden lokaal en online* te spelen.