Dungeons 4 - The Good, the Bad and the Evil
In dit nieuwste avontuur moet het maar al te bekende Evil het opnemen tegen nieuwe vijanden die zijn uitgerust met pistolen, sluipschuttersgeweren en roterende geweren, en ... een bierbrouwend beest van een dwerg. Maar het sluwe Kwaad is natuurlijk voorbereid en laat je goed uitgerust achter met nieuwe vallen en bouwopties om je stenen kerkerhart te beschermen!