Ontketen een nieuwe architect van vernietiging!
Toen Praxis in zijn zoektocht naar ultieme macht een kloof tussen werelden deed ontstaan, daagde hij de schepper van ruimte en tijd zelf uit: de Architect! Voelend dat Praxis’ duistere krachten op het punt stonden om de hele schepping te vernietigen, splitste de Architect de Primaire Werelden in twee spiegeldimensies... alleen bedreigen deze twee onstabiele realiteiten nu elkaars bestaan!
Als Ember Knights is het jullie missie om door vier veranderde werelden te vechten, vol dodelijke nieuwe monsters en bazen... met het lot van de realiteit zelf op het spel!