In deze razendsnelle roguelite-actiegame speel je als de Ember Knights, het laatste sprankje hoop in een universum vol chaos. Praxis, de gekke tovenaar, heeft al het leven uit de Ember Tree gehaald en verspreidt corruptie door alle vier de Prime Worlds.
Speel deze game in je eentje of met maximaal 4 spelers in coöp en gebruik krachtige wapens en skills om je een weg door dodelijke horden te hakken. Versla epische bazen, bevrijd de vervallen Prime Worlds en herstel de energie van de Ember Tree!
De legendarische Ember Knights beschikken over maar liefst zes wapens, die ze op allerlei manieren kunnen aanpassen! Maar een ridder is meer dan zijn zwaard. In de verschillende omgevingen moet je je aanvalsreeksen perfect timen om een vurige vernietiging te ontketenen.
Kies jouw perfecte strategie uit een indrukwekkend arsenaal: 6 wapens met elk 9 aanpassingen, 17 skills en 85 relikwieën.
Als je met je vrienden in coöp speelt, moet je samen combo's voltooien en synergie tot stand brengen tussen jullie speelstijlen.
Beesten, spoken, tovenaars, mechanische amfibieën en wezens in alle soorten en maten... Neem het op tegen meer dan 60 unieke monsters en variaties, elk met een eigen aanval en gedrag.
Strijd tegen de krachtigste en dodelijkste Praxis-handlangers: de Elites en Champions. Om te winnen, moet je bij elke confrontatie weer je speelstijl aanpassen en leren van je fouten.
De epische eindbazen en hun aangetaste variaties vergen het uiterste van de legendarische ridders. Praxis roept zijn krachtigste strijders op om je tegen te houden, van de Royal Phalanx tot de Plague Bringer.
Probeer verschillende strategieën, upgrade je Ember Tree en vrees de dood niet. Want alleen met volharding zul je overwinnen!