Hand of Fate 2: Outlands and Outsiders
De Hand of Fate 2: Outlands and Outsiders-DLC breidt het spel van leven en dood uit met een geheel nieuwe campagne-uitdaging en een unieke metgezel.
Riskeer de toorn van geketende goden in de Kaartenmakeruitdaging terwijl je een legendarisch portaal zoekt dat een fout uit je verleden ongedaan kan maken. Vergezel vervolgens Hubie de wees, je nieuwe, onvoorspelbare goblinmetgezel, in zijn worsteling om een wereldvernietigende voorspelling te voorkomen.