Hand of Fate 2
Hand of Fate 2 is een dungeon crawler die zich afspeelt in een duistere fantasiewereld. Beheer een levend bordspel waarbij elk deel van het avontuur getrokken wordt uit een deck legendarische, door jou gekozen ontmoetingen! Kies verstandig: je tegenstander, de mysterieuze Dealer, houdt zich niet in wanneer hij je tot instrument van zijn wraak omvormt.