Maak je klaar voor "Armor Pack #1" voor Knights and Guns. Ga je tegenstanders tegemoet met twee robuuste harnassen, speciaal ontworpen om de zwaarste gevechten te weerstaan. Verander je ridder in een onverwoestbare bewaker van gerechtigheid met deze geweldige upgrade!