Geïnspireerd door de klassiekers, ontwikkeld voor het moderne publiek.
Knights & Guns brengt je naar een gevaarlijke wereld waar je samen met je vriend vecht tegen demonen, geesten en geesten. Gebruik jachtgeweren, lasers en de kracht van ridderlijkheid om elk obstakel te overwinnen. Word de beste versie van een ridder - een met een pistool.