Betreed de arena met ongeëvenaarde stijl en veerkracht met Knights and Guns' 'Armor Pack #3'. Deze DLC rust je ridder uit met twee legendarische pantsers, ontworpen voor zowel ultieme bescherming als aanwezigheid. Stort je in de strijd met deze prachtige harnassen en domineer het slagveld!