Pathfinder: Wrath of the Righteous - A Dance of Masks
A Dance of Masks is de zesde en laatste premium DLC voor Pathfinder: Wrath of the Righteous in Season Pass 2, een laatste liefdesbrief aan de Knight Commander en zijn trouwe metgezellen. Verzamel al je metgezellen en reis terug naar waar het allemaal is begonnen: de stad Kenabres, verwoest en nu herrezen uit de as. Bezoek een festival, vier je overwinningen, socialiseer met vrienden en geliefden, bekijk het vuurwerk... En verijdel de plannen van schurken die de pret proberen te bederven!