Pinball M - Texas Chainsaw Massacre
Zet het masker op en laat de kettingzaag ronken - Leatherface zet de slachting voort in flippervorm! Mik goed en gebruik al je vaardigheden om je slachtoffers uit te schakelen op een van de bruutste flipperkasten ooit gemaakt.