Plague Inc: The Cure
Kun jij de wereld redden? Neem het heft in handen een stop koste wat kost een dodelijke, wereldwijde pandemie. Zet middelen in om de testcapaciteit te vergroten, maak mondkapjes verplicht, zet landen in lockdown of onderzoek experimentele behandelingen in Plague Inc.'s grootste uitbreiding ooit!
Plague Inc: The Cure, is gecreëerd met hulp van 's werelds grootste gezondheidsexperts van de WHO, CEPI en GOARN. Het is een meeslepende en actuele simulatie van een wereldwijde gezondheidscrisis.
Beheers de uitbraak: implementeer maatregelen zoals tracering van contacten, lockdowns en grenssluitingen om de verspreiding te beperken, terwijl je mensen probeert aan te moedigen hun handen te wassen en ziekenhuizen voorbereidt om overbelasting te voorkomen.
Ondersteun de economie: mensen zullen niet willen voldoen aan slecht uitgedachte quarantainemaatregelen; gebruik verlofschema's en andere maatregelen om steun en instemming van de gemeenschap te krijgen.
Ontwikkel een vaccin: onderzoek, fabriceer en distribueer een vaccin om de ziekte te stoppen. Ga zorgvuldig te werk en promoot wereldwijde samenwerking om de ontwikkeling te versnellen.