RoboCop
Alex Murphy was een plichtsgetrouwe politieagent die op brute wijze werd geëxecuteerd door een lokale bende. Weer tot leven gewekt door de OCP-technologie, is Murphy getransformeerd tot RoboCop, een zeer geavanceerde cybernetische politieagent ontworpen om de wet te handhaven en onschuldigen te beschermen. Nu hij het Mortal Kombat-universum betreedt, heeft RoboCop een paar upgrades gekregen: klaar om het publiek te dienen door alle Kombatanten die hem in de weg staan te arresteren.