Mortal Kombat 11: Aftermath-uitbreiding
Ervaar Mortal Kombats allereerste grote uitbreiding. Aftermath bevat een gloednieuw cinematisch verhaal rondom vertrouwen en bedrog. Vuurgod Liu Kang, de nieuwe tijdbewaarder en beschermer van Earthrealm, wil de toekomst die hij voor zich ziet zeker stellen. Om dat te doen moet hij de hulp inschakelen van enkele onwaarschijnlijke bondgenoten en bekende vijanden. Spelers moeten beslissen wie ze kunnen vertrouwen en wie ze moeten verslaan terwijl alles op het spel staat. Smeed een nieuwe geschiedenis.
De definitieve MK11-ervaring! Kruip in de rol van de beschermers van het Earthrealm in 2 veelgeprezen, tijdvervormende verhaalcampagnes, waarin ze moeten voorkomen dat Kronika de tijd terugdraait en de geschiedenis herstart. Bevat de komplete lijst van 37 personages, waaronder Rain, Mileena en Rambo.
Kombat Pack 2 bevat de vechters Mileena, Rain en iconische gast Rambo, met het uiterlijk en de stem van acteur Sylvester Stallone.
Rambo, een voormalige commando geplaagd door zijn tijd in Vietnam, is ruw, agressief en staat erom bekend dat hij gevaarlijke missies alleen aangaat. Nu brengt hij zijn brute vaardigheden mee naar Mortal Kombat.
Mileena is de perfecte mix van Baraka's woestheid en Kitana's sierlijkheid. Deze kloon is vooruit in de tijd gebracht en weet nu van haar heerschappij als keizerin en haar dood door Kotal Kahn. Ze is vastbesloten haar troon te heroveren.
Rain sloot zich aan bij Edenia's leger voor een betere toekomst. Dankzij zijn strategisch genialiteit kreeg hij al snel de leiding. Rain gebruikte zijn rang om zijn vader te vinden en was geschokt toen hij ontdekte dat zijn vader een god was. Rain strijdt voor zijn rechtmatige plaats in het pantheon van Edenia.