SOL CRESTA 'CR47' DLC
De legendarische vechters van de CRESTA-reeks zijn terug en jij mag ze gebruiken om Mega Zofer te dwarsbomen zodat hij het zonnestelsel niet verovert.
Het pictogram van de gebruikte vechter wordt nu samen met je hoge score geregistreerd.
Ga de uitdaging aan en ontdek hoe goed je deze legendarische vechter kunt laten presteren, want hij verschilt op veel manieren van de Yamato-vechters.