Sta op, Sol Cresta, en herover de zon op het kwaad! Het immense SOL CRESTA-speltype Dramatic is gedokt!
In het nieuwe speltype Dramatic van SOL CRESTA ontdek je de geheimen die verborgen bleven in het speltype Arcade, zoals de ware identiteit van het mysterieuze rivaliserende schip, de echte reden dat Mega Zofer het zonnestelsel wil veroveren en het verborgen verleden van de Yamato-piloten Sho, Luna en Dril. Beleef hoe ze zich ontwikkelen tijdens hun wanhopige strijd tegen een ongekend kwaad en hun ware potentieel laten zien in dit uitgebreide, liefdevol gemaakte verhaal!