Sheeva
De mannelijke Shokan spotten met Sheeva toen ze deelnam aan hun wedstrijd om de volgende leider van de Shokan te worden. Sheeva bewees echter meer dan hun gelijke te zijn. Na een klinkende overwinning werd ze gekroond tot de eerste koningin van de Shokan. Als koningin leidt Sheeva nu haar volk in de strijd om zijn rechtmatige plaats in te nemen: als partners in de heerschappij over Outworld.