Super Chow
Zeer voedzaam hondenvoer gemaakt van bewerkte monsterdelen vers uit de woestenij! De perfecte traktatie om de vaardigheden van vechthonden snel te verbeteren. Deze DLC geeft Pochi extra vaardigheidspunten om sneller krachtigere vaardigheden vrij te spelen.