The Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary-upgrade
De Anniversary-upgrade bevat nieuwe content, waaronder quests, dungeons, eindbazen, wapens, spreuken en meer. Je hebt The Elder Scrolls V: Skyrim nodig om deze content te kunnen gebruiken.