Een oud kwaad ontwaakt
Wanneer de draken die beschreven staan in de Elder Scrolls terugkeren, staat de toekomst van Skyrim op het spel. Als Dragonborn, de door profetieën voorspelde held met immense krachten, ben jij de enige die ze kan stoppen.
Maak je eigen personage en doe ongeveer alles wat je wilt. Kies uit honderden wapens, spreuken en vaardigheden en gebruik de gloednieuwe, exclusief voor de Nintendo Switch toegevoegde bewegingsbesturing om met slagwapens te zwaaien, je boog te richten, of sloten te openen.
Let op: de gamecardversie van The Elder Scrolls V: Skyrim voor de Nintendo Switch bevat alleen Engels gesproken teksten. Als de taal van je systeem is ingesteld op Frans, Duits, Italiaans, Spaans of Russisch, word je gevraagd of je een optioneel taalpakket wilt downloaden, met gesproken teksten in die taal. Om deze content te downloaden heb je mogelijk extra ruimte nodig. Als je niet genoeg geheugenruimte hebt op je Nintendo Switch-systeem, kun je het geheugen uitbreiden met een compatibele microSD-kaart. (Ga voor meer informatie naar Service en info.)