Weapon Pack
Weet u niet zeker welke wapens u met uw team moet gebruiken? Met het Weapon Pack kunnen je favoriete godinnen zichzelf uitrusten met ongelooflijke wapens! Elk personage krijgt ook twee nieuwe wapens!