Megadimension Neptunia VII
Het lijkt erop dat een nieuwe groep de godinnen van Gamindustri van de ene op de andere dag heeft vervangen, en Neptune is nergens te vinden! Nadat ze zijn getransporteerd naar een verwoeste nieuwe dimensie, bundelen de Nep-zusters hun krachten met een mysterieuze godin om de nieuwe dreiging te bestrijden en de Zero-dimensie te redden.