Ys X - Freebie Set A
Een gratis proefset bestaande uit een Mana Seed en een vloeibaar medicijn. Deze laatste laten na gebruik een Empty Bottle achter, waardoor het totale aantal herstelmedicijnen dat u kunt meenemen toeneemt.