Beleef een avontuur op volle zee vol actie en verkenning in Ys X: Nordics! Ervaar de gevaren van Obelia Gulf door de ogen van Adol Christin en zijn onverwachte bondgenoot, de piraat Karja Balta, terwijl ze de mensen van de Golf helpen redden van de mysterieuze onsterfelijke monsters die bekend staan als de Griegr.