Ys X - Freebie Set B
Een gratis proefset bestaande uit een Mana Seed en een lunchpakket. Deze laatste laat na gebruik een lege lunchbox achter, waardoor het totale aantal lunchboxen dat u kunt meenemen toeneemt.